Kompliserat...

Varför ska livet vara så kompliserat...
det är alltid många känslor och reaktioner på olika saker. Efter all som har hänt i sommar så vat jag inte längre vad jag ska tro om mina känslor och andras känslor emot mig...
Reaktioner på allt som hänt som jag inte trodde var möjligt som förvånade mig mycket... som jag blev riktigt ledsen över. Nu känner jag att det har gått så pass mycket tid i mellan allt som har hät så att det är dax att släppa ut det.

Allt som hände med mig och M har lämnat mig mycket fundersam över min sy på livet och vad JAG vill. Sen så hände det ortoliga att man gör slut med någon och så  står någon där som man inte alls hade räknat med, vad gör man då?

Det är den stora frågan. vad vågar man göra?
vågar man göra något?

Varför ska livet vara så kompliserat....??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback