Party all night long =D





Igår var det dax att parta loss igen, första gången på 2 månader. Kvällen började med att frugan och jag delade på en box vin, sendan kom jossan och slöt upp med sällskapet. Det blev lite jag har aldrig och en väldigt massor av skartt! Lite dans och sen så bar det va till Delhi där det blev att vi delade på en shootkanna. När den var slut så gick vi till Palace. det har man inte varit på länge. Var väldigt lite folk men det var väldigt roligt iaf. Träffade även den nya bartendern som var från Nya Zeeland, en väldigt trevlig kille! Vi provade även lyckan på black jack bordet och det gick faktist rikgit bra, vann 6o kr så det tycker jag var bra gjort av mig. belv även bjuden på drinkar, det var väldigt länge sedan man blev det =P blev en lång kväll och natt var hemma vid ca 04 och då var sängen väldigt lockade. 

Nu sitter jag o försöker ta det lugnt och förbereder mig för att jag jobba natt på Hagabrog. första gången jag är där så att det är lite nervöst men väldigt spännande!

Ta det lugt!! 

Kommentarer
Jos säger:

Det var en sjukt rolig kväll :D hihi, måste vi göra om!

2009-08-02 | 17:51:03
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback