Smärta..

Fy fan, jag vet inte när jag kände sånt här obehag sist...
Det är nämligen så att jag har gått och fått en UVI som har gjort så att det ser ut som om jag skulle kissa nyponsoppa... och dessutom känns det som om jag skulle kissa taggtråd =S
inte alls nice...

Första dagen i skolan är nu avklarad och det var bätter än vad jag trodde vi blir 24 st i klassen var av 2 tjejer =P lite annorlunda mot vad jag är van vid =P

Nu ska jag SOVA en timma innan det är dax att gå till jobbet, jag kan inte fatta att jag bara har 5 pass kvar o sen är det slut. Vart har sommaren tagit vägen??

Kommentarer
Jos säger:

Lider med dig :( Tur att det blir bättre snart!!! :)

2009-08-24 | 19:08:10
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback