2009

En rolig lista som jag har hittat o lånat från en annan blogg

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Självklart, väldigt mycket. Och det är jag stolt över!
2. Höll du några av dina nyårslöften? ABSOLUT!!!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, flera stycken
4. Dog någon som stod dig nära? Nej men som stod människor jag älskar nära.
5. Vilka länder besökte du? Har faktiskt bara avit i sverige i år
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Inte som jag kan komma på direkt.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? måste säga två datum 25/6 och 14/7
8. Vad var din största framgång 2009? oj...
9. Största misstaget? Jag har inte gjort något i år som jag har ångrat sådär jättemycket.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mm, tyvärr alldelses för mycket!
11. Bästa köpet? Måste vara min nya vinter jacka
12. Vad spenderade du mest pengar på? Smink, haha.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? hmm, Skin med Rascul Flatts
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 2009 har varit ett mycket känslosamt år...
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit hand om mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat tror jag nog...
18. Hur tillbringar du julen? Med de jag älskar.
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV? Allt som handlar om vampyrer ;)
21. Bästa boken du läste i år? inte läst något bra alls...
22. Största musikaliska upptäckten? Dead by april
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mina inlines
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade fest hemma hos mig som var trevig, men min födelsedag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mer kärlek o minder trassel med pojkarna..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm... Dean Winchester ;)
31. Vem saknade du? Ja ni.
32. De bästa nya människorna du träffade? Det är faktiskt flera stycken =)


Kommentarer
Jos säger:

Den var rolig :) den snor jag ;) hehe

2009-12-30 | 15:10:06
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback