Natt mys

Igår kväll så var det dax att hålla frugan vaken för att hon ska nämligen jobba natt nu onsdag o torsdag så då packade jag ihop en påse med taco ingredienser och begav mig hem till henne. Vi åt tills vi mådde illa som vi bruar göra när vi tycker att det är gott. Sen kunnde vi inte hålla käft en sekund sen pratade vi om allt som vi inta har haft tid att prata om =P

Så nu e det dax att gå o lägga sig så jag kommer upp till kl 16. då jag måste till stan o ta ut pengar och sen ska jag o köpa mina bussbiljetter till västervik i helgen, ska nämligen o hälsa på R =D ska bli väldigt roligt alltid lika mysigt att vara där!

På fredag så stor jag att det blir lite mys med Jos igen och då blir det nog även lite alkohol oxå =D

Sleep, Out ;)

Kommentarer
Jos säger:

Det var så mysigt :) Överraskningstacos är alltid välkommet ;) nu ska jag gå och sova :D puss!

2009-12-11 | 07:10:00
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback