Uppdatering

Nu var det ett par dagar sen jag skrev sist... tyvärr så är det så att mitt internet är off och det gör mig jävligt arg!! men förhoppningsvis så ska jag snart ha det igång igen. Det har varit ett par ganska så värdelösa dagar i mitt liv. Jag har haft j*vligt ont i mina njurar som har påverkat hela mig och gjort mig tröttare än vanligt och lite grinigare oxå... Har varit och tagit prove idag som inte visade något speciellt.. men för det så gör det jävligt ont och hoppas på att någon kan hjälpa mig.

Ihelgen har det varit full fart hela tiden. I fredags var så hade jag fixat till en lite översaknings kväll för min lilla mamma som gar fyllt år. Först var det en sminkning på Make Up Store som gällde och det blev jätte bra. Sen var det middag med hemliga gäste som gällde. Hon blev mycket glad och kvällen blev väldigt lyckad. Trots att jag var så trött så jag trodde att jag skulle dö innan jag kom hem til min säng igen...

Lördagen började med att jag vaknade i panik över att jag inte hade varit på systemet och då var det bara att gå upp och skyndda sig på så mycket som jag kunnde och jag hann =P Sen var det bara att gå hem och göra sig i ording inför kvällen och bara njut av Eves sällskap. Det ar mycket roligt att ha henne på besök hos mig =)

Nu sitter jag på jobbet inge och ska jobba min skit vecka så nu är det natt 1 av 5....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback