En dag i taget!

Idag har jag inte gjort mer än vad jag har behövts... skulle städa men det har jag inet alls gjort utan tagit det lugnt och sovit länge och bara varit!
Nu när det äntligen går att andas ute igen så passar jag på at vädra i lgh och plocka upp lite eftersom jag ska jobba hela helgen så kommer det inte att hända mycket här då..

Just nu har jag även min första glada stund på länge som jag har haft på ett par dagar  =)
FL är den bästa sidan att sitta på när man har varit med om något sånt här så känns det så mycket bätter att pratat med andra som är i samma situstion och har samma tankar och funderingar på livet som en sj...
Väldig tur att den sidan finns!! även om det alltid väcker nya frågor och funderingar =P

Bästa att fortsätta att plocka och sen blir det nog lite film!

Livet går vidare vilken man inte tror ibland!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback