I väntan på att börja jobba..

Sitter i min soffa och tar det lugnt och funderar kring livet...
Har försökt att städa lite idag men har gått sådär med det, har mått ganska så illa så det blir o plocka lite o sen sätta sig igen. Skulle även ha tvättat men bokade om tidentills på måndag ist =P
Imorron ska jag till motala och träffa Merima och Emma för att sedan gå på en spelning med Björn Rosenström på Harrys!Vilket ska blir riktigt roligt.
 Känn som jag behöver det nu. Efter det så ska jag till matte och sova hos honom =)

Hoppas på att natten bjuder på något roligt och att det finns lite att göra.
Dax att gå och fixa i hopp matlådan för natten som bjuder på färskpotatis i ugn med kycklinfilé och franska örter crem frachie!

Blir säkert flera inlägg under natten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback