Ny Design och Nyheter som sprider sig!

Idag så har bloggen fått ett nytt utseende som jag är mycket nöjd med. Idag har det även varit en glädjens dag för att jag har bestättat för tjejerna att jag ska ha barn och det har möts av glada miner. Det var lite värre för mamma när hon berättade för mormor där hon mer fick en utskällning än ett grattis. Så imorron är det dax att ringa till mödravårdscentralen och boka tid för inskrivning.

Dagen började med att jag vaknade till regn och åska, sen bar det av till mamma för att prata lite mer med henne. Frugan hade innan det hört av sig o sagt att hon var sugen på taco och så blev det, men tyvärr så kan dom ju inte ha allt på ett ställe så det sludeade med att vi hade vatit i 3 olika affärer för att få ihop det vi ville ha till våran tacos =) Måste ju säga att red fusion är det godaste i tacoväg just nu.

nu ska jag försöka att soman lite tidigare än igår, go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback