Omskakande dagar...

Under måndagen så fick jag bara mer och mer ont i magen, som dessutom började att fokusera sig till höger sidan. Inte den smärtan som jag tidigare har haft. Jag ringde och pratade med avd 16 för att se vad jag skulle göra. Jag hade tänkt att jag skulle gå och jobba med så blev inte fallet. Fick komma in för en ny undersökning som nog vad med mest plågsama som jag varit med om på väldigt länge... Det gjorde så sjukt ont.

Efter undersökningen så bestämde läkaren att jag skulle bli inlagd för observation under natten för at se hur det skulle utveckla sig... Det blev en natt med dropp och väldigt mycket smärtlindring och inte mycket som hjälpte. Lyckades att somna ca 1h på tisdagmorronen. Min värk släppte inte och man beslutade då att göra en skrapning.

När jag kom tillbaka till avdelningen så fick jag någon slags panik och ville bara gå hem, det känndes jätte konstigt i kroppen efter allt jag hae fått och efter att jag hade varit sövd. Efter mamma att tyckte att jag skulle stanna kvar så tog det inte så lång tid innan vi var på väg hem. Väl hemma i min egen säng så somnade jag så fort jag la mig ner vid 21 och vaknade inte förens vis kl 08, mycket skönt =)

Tack för allt stöd av er och tack till alla presonal på Avd 16 som tog hand om mig!

Kanske skulle passa på och gå ut i solen lite innan det är dax för bio ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback