Halloween-09

I lördags så var det dax att gå på årets halloween fest som var hemma hos Jossan. Självs så hade jag jobbat och slutat jobba på lördag morgonen så det blev att sova till 16 och sen var det bara att göra sig i ordning inför kvällen. Jag skulle ha varit hovdam men eftersom jag e så klantig så lyckades jag med att glömma köpa vitt färg så det blev att jag var pirat i stället. Det v ar en mycket trevlig kväll tills alla mina känslor kom på en gång... Sen skulle vi gå ut och när vi kom till Trappan så var det jätte lååång kö och jos o jag lackade ur och kände inte riktigt för att gå ut tyvärr, även om det hade varit roligt! Tycker dock synd om Jossan som gärna ville gå ut! Nästa gång tjejer får vi se till att visa henne att vi kan vara roliga också ;)






 Captin Morgan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback