Hmm...

Vad ska man göra eller vad ska man tro!?
Har nu suttit o funderat på varför jag inte kan hittat rätt kille att ha i mitt liv...
när jag väl tro att jag hittar rätt så visar det sig att killen inte vill vara med mig!
Då kommer ju tankarna om vad det är för fel på mig...?!
Någon som kan tala om det för mig så jag väldigt glad?
Eller är det som M sa, att jaghar gått o blivit fjortis och det är därför?
är jag för på?
Eller för tillbaka dargen?
Man kan aldrig veta vad det är som e fel...

Hoppas bara att han kan stå där en dag o ta mig med storm!
(även om jag känner att jag håller på att falla igen för någon som inte vill det samma tillbaka...!)


Kommentarer
Jos säger:

Det har inte varit rätt killar!!!! Jag har ju samma problem :( killen jag vill vara med verkar inte vilja vara med mig :(

2009-11-07 | 12:22:45
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback