Lidande

Just nu känns det vldigt jobbigt, har fått riktigt ont i magen igen, vilket var ett bra tag sen jag hade såhär ont i magen sist... Nu har det hållit i sig hela helgen och jag hoppas som alltid att det ska släppa av sig sj men ikväll innan jobbet så tog jag alla mina olika storer av värk tabletter men det är inget som hjälper... Fick även mer när jag kom till jobbet, men det släpper inte!
Efter alla gånger jag har varit inne med min mage så drar jag mig mer o mer för att söka vård... Allt som har med det här o göra börjar att kännas så hopplöst. När jag låg inne sista gången så sa läkaren att jag skulle lära mig att leva med det här och det har jag gjort men när det gör såhär ont som det gör nu så klara jag inte av allt leva med  det längre...
Just nu kvittar det hur mycket smink jag har eller hur god min jag håller så syns det i ögenen att det är något som inte är som det ska....
Blev mycket klagande idag men måste skriva av mig lite... 




Hoppas att ni sover gott!

Kommentarer
Leia ♥ - det lilla extra säger:

Visste du att sådant där kan faktiskt vara psykiskt? :O

Även om man inte tror det själv!?

2009-10-20 | 16:40:06
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback