Weekend in Malmö

Bätter sent en aldrig! Nu kommer det lite bilder från min och merres tur till Malmö =)
Dagen började väldigt tidigt för min del så struntade jag i att sova. Vid 07:00 så avgick tåget från Linköping!



Vi bodde på ett jätte fint hotell som låg så himmal nice, tog 1 min så var man mitt i centrala malmö, hur nice som helst! Blev liet shopping oxå, en klänning till kvällen, nya sneakers och lite annat sått o gott!



På hotellrummet inför konserten =D Merre o jag drack varsin smultronbubbel och den visst vart den skulle. Vi blev lagom fnittriga och kvällen blev bara bättre. Hotellet hade så otroligt trevlig personal, hjälpte oss att fixa med det mesta som vi fråade om! Stort tack till dom.




Sen så bar det av till Slagthuset för Konserten men The man him self David Guetta. Vi fick redan på efterhand att det var ca 5000 personer där. Sån grym stämmning alla vara ju där för samma sak. 


Jag kan knappt själv tro att jag har varit där och sett honom live, så j*vla bra.


Kvällen slutade på ett mycket mysigt sätt! ;)

Helgen fortsatte med mys och skratt och en mycket god stämmning! Njöt av god mat och en helt underbar frukost! Sen bar det av hemåt och då var det bara att ta med väskorna och åka till jobbet och jobba i 10h så det blev liet hårt, men jag överlever =D Sova för man göra när man är död


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback