Livet...


Livet visst är det underbart, eller inte... Idag har varit en såndär dag när jag inte sagt mer än vad jag har behövt och bara funnits till. Var på en promenad med jos runt norrköping på ca 1½h och sen bar det va hem till Emma för lite mys och mat. Fixade även lite inför morgondagen ;)

Hoppas att jag känner att mig på bätter humör imorron och att jag inte kommer att få något anfall när alkoholen börjar att slå till... Men vem vet kanske är det som behövs.
Nu är det dax att sova, ska nämligen upp vid 8:30 för att gå på spinning med Jos och marcus. Vilket ska bli mycket intressat.



Kommentarer
Jos säger:

Kan säga att du missade nått på spinningen :) Marcus var jättebra att träna med, inte alls läskig :)

2009-09-19 | 11:12:39
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback