Blä dag

idag har det varit en hemsk dag, men jag vet att det finns människor som har det värre än jag men idag så orkar jag inte med något mer... Jag är jätte illa får inte ner nästa någonting alls, har fått ont i rygg slutet som jag hoppas på bara är att jag sovit dårligt i sängen. och så är jag så sjukt trött för att jag har bara sovit ca 3h av o till...

Det är inget glamoröst att vara med barn alls... hoppas att det vänder snart och att jag kan få må bra och njuta!

Imorron ska jag åka till SÖS på studiebesök och det ska bli jätte roligt men jag fasar lite för bussresen upp och hur jag ska må men det är väl bara att ta alla tabletter jag kan o hoppas på att jag ska kunna må bra hela dagen =)

Kommentarer
Jojja säger:

Usch, vet så väl hur du har det! Jag skulle aaaldrig sätta mig på en buss så långt. Ta postafen innan så kanske du blir dåsig o kan sova iaf.

Har du fått hjälp med bra mediciner mot illamåendet?

Sen blir jag nyfiken, vad ska du göra på mitt sjukhus? :)

Krya på dig! Kram

2010-04-19 | 09:19:20
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback