Fredag 9/4-10

dagen började med att jag vaknade vid kl 06 o kände hur mitt huvud höll på att ta kål på mig... sen vidade det sig att jga hade feber och då insåg jag att det inte var någon bra ide att gå o jobba i natt så jag ringde o sa att jag var sjuk =( tycker om att jobba men inte med huvudvärk o feber....

sen somnade jag om till kl 13:50 o det var såå skönt att få sova så länge =D Sen orkade jag mig ner till stan för att köpa mer alvedov viklet nu mer är det ända jag får äta =/ passade även på att köpa födelsedags present till eve som har fyllt år o kommer er i helgen =) hoppas på att jag orkar att gå dit o säga hej iaf en liten stund.

Ikväll har jag inge stora planer alls kommer att ligga hemma o ta det lugnt o kanske köpa lite godig eller frukt kanske o ha det mysigt med =)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback