Jobbar 00:30

Nu sitter jag på jobbat natt 1 av 2 den här veckan o jag känner nu att jag bara vill gå hem och sova... är jätte trött då det har varit sjukt dårligt med sömn sista tiden =( Natten som var sov jag bara ca 2h sen var jag ute på morgon promenad vid kl 07 för att göra mig trött innan jag skulle upp vis 10 men som tur var så behövde jag inte gå upp men sov ändå som en kratta fram till kl 12:30 då telefonen ringde...

Imorron kommer det inte att bli mycket bättre... Min hudläkare ska ringa mig då någon gång mellan 10-11 så det är bara att skippa öronpropparna och försöka att sova utan dom o hoppas på att jag vaknar av telefonen. Det jag hoppas på allra mest är att min läkare ska kunna hjälpa mig med mitt eksem som just nu är jätte hemskt! Vill verkligen inte ha det mer men jag vet att jag kommer att få leva med det resten av mitt liv... Har varit bra en längre tid nu så det var väl på tiden att det blossade upp igen =S men det ställer till ett helvete när jag ska sova och speciellt med tanke på det jobbet jag har...

Nu ska jag se om jag hittar något att kolla på på webbtv ;)

Kommentarer
Emma säger:

Jobbigt gumman :( Hoppas du får sova bättre snart!

2010-04-15 | 13:17:28
Bloggadress: http://sodemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback