Usch dag...

Vädret idag har varit riktigt bra för att sova men har jag kunnat sova för det? Nej då!!
Vaknade vi halv 14 med värsta huvudvärken som nu e lite bätte men inte borta...
Skulle hämta lillasyster bus på skolan vid 16 så jag försökte att sova lite mer men det gick inte så bra... Men sen har bus och jag varit på Donken och ätit lite mat o haft en riktit rolig stund. Nu e jag o bus hemma hos mig o busar med Izor.

Ikväll är det dags att jobba natt 2 av 2 sen är jag långledig. Du har jag planerat in en tur till IKEA för att köpa ett nytt täcke då min monster katt har kissat på mitt gammla =/

Nu ska jag mysa med bus innan det är dags för henne att gå =)

Kommentarer
Charlotte säger:

Åh Ikea är himla kul! :)

2010-04-22 | 21:30:51
Bloggadress: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback