Valborg 2010

I dag är det Valborgmässoafton och jag ska gå o jobba... Det känns inte så jobbigt men just idag är det inte roligt att vara gravid! För om jag inte hade jobbet så hade jag ju iaf bara fått titta på när alla andra hade det roligt o dricker alkohol... Nu låter jag som värsta bitterfittan o jag känner mig som det oxå... Kände mig elak förut när tårarna bara började att rinnan när Rickard skulle gå o träffa sina vänner... Helt plösligt så kändes det väldigt ensamet =/



Det är lite skillnad på i år o förra året! Förra året så var jag o jos i trollhättan och firade valborg tillsammans med tessan o magnus. Just nu känns det som en hel evighet sen. Men måste säga att vad som började som en bra kväll slutade som en väldigt bra helg iaf då ;)

Nu ska jag kolla på tv en stund innan det är dags att åka till jobbet!

Happy valborg på er =P

Kommentarer
Jojja säger:

Haha, määh, du kan inte sörja att du inte får supa på valborg, du får ju något sååå mycket bättre att det kommer vara värt att vara nykter många många valborg framöver!!

2010-05-01 | 13:14:20
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/
Jojja säger:

Oj, det låter jobbigt.. :( Men jag har förstått att det är rätt vanligt att känna så veckorna från att man börjar må bra fram till RUL eller första sparkarna.

Du borde ju ha börjat få mage och kanske tom känna sparkar nu? När har du RUL?

Jag mår fortfarande illa dygnet runt, men har slutat kräkas. Magen växer i en väldig fart och jag har fått små buffar från liten. :) Mår nog rätt bra fast att jag mår illa.. :)

Sköt om dig och hoppas du mår bättre! Kram!

2010-05-02 | 00:13:20
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/
Jojja säger:

Jag har oxå bakåtlutad livmoder så trodde jag skulle få vänta på magen, men den rätar ju upp sig rätt tidigt och då kom magen fort! Vet du hur du har moderkakan? Sitter den i framvägg blir det ju lite som en stötdämpare. Jag har min i bakvägg så kanske är därför jag har känt tidigt.. :)

Ha det super!

2010-05-03 | 17:12:11
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback