60 days to go

Idag är det bara 60 dagar kvar till det lilla monstret är beräknat att komma till oss! Tycker att tiden går fort vissa dagar men andra så är det så långsamt.. De senaste veckorna tycker jag har gått väldigt långsamt längrar efter att få hålla i min bebis nu! O att det just är min bebis det är ingen annans. Jag behöver inte lämna tillbaka den efter att ha hållit i den utan bara min =D

Kommer nog ha lite svårt i början att dela med mig av den o låta andra pilla på den men det kanske är en normal känsla?? Har oxå tänkt på det här med att man nu ska bli mamma, helt sjukt att jag ska blir det på riktigt åt en liten filur =D


Hoppas att dagarna o veckorna flytter på nu så jag får träffa dej snart o så jag kan få tillbaka min kropp ;)

Kommentarer
Caroline säger:

Sv. Ja usch att inte få sova på nätterna är hemskt! Förstår dig precis hehe :)

2010-08-19 | 20:34:56
Bloggadress: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/
Sabine säger:

Helt normal känsla! Man vill helst ha sin lilla bebis ifred:P Iaf första tiden. Nu lånar jag gärna bort Alice några timmar;)

2010-08-20 | 11:58:09
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback