7års kalas o fyverkerier

Igår var det födelsedagskalas hela dagen lång. Först var mamma o jag o handlade fika o lite paket till busbubblan och sen bar det av hemåt igen för att förbereda. Hon fick så mycket paket den lilla fröken så nu har hon kläder så hon klarar sig ett bra tag framöver ;) Vi var även nere o kollade på fyverkerierna o det tykcte inte lilla monstret om blev rädd som tusan o började sparka som en dåre!!

När vi väl var på väg o skulle kolla på fyverkerierna så blev jag jätte yr, kallsvettig, fick värsta halsbrännan o jätte svårt att andas... Det var ju inte direkt så att jag låg ner så att bebisen kunde tycka på... Men sjukt obehagligt var det iaf.

Hade hoppats på att få sova ut om jag kunde idag o det hade jag nog om jag inte hade blivit väckt av R... Sånu sitter jag här i soffan lagom grinig o trött. Får se om vi kan orka med en tur till stan sen är ju sista dagen med maknaden idag så man kan ju alltid titta vad det är får något krims krams som är poppis i år =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback