Färdig!!

Nuså är det äntligen bestämt o klart vad vi ska ha för tapeter här hemma =D Vad det blev får ni se sen ;) Idag är en såndär dag då inget känns riktigt roligt... Mitt bäcket håller på att ta kål på mig, jag har sånna humörsvängningar så det är helt sanslöst så jag skulle kunna börja gråta när som o mitt eksem ska vi inte änns prata om! Jag hatar att må såhär!!!

Jag vill kunna gå till stan utan o känna mig helt död när jag kommer hem, orka åka o handla o bära hem sakerna o kunna ha alla fina höst kläder som har kommit in nu!

Nu börjar jag känna att jag är färdig med att vara gravid o längtar bara tills den kommer ut till oss!

BLÄÄÄ...

Kommentarer
Sabine säger:

Hehe det där glömmer du när bebisen är ute:) Jag var så trött att jag somnade typ hela tiden, grät för minsta lilla och åt hela tiden.. Men hur det riktigt var har jag glömt för nu vill jag ha en till haha:P

2010-08-13 | 21:33:16
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback