Inköpslistan

Inköpslistan

Större inköp;
* Vagn- Beställd, Emmaljunga classic
* Babyskydd
* Skötbord


Sovplats;
* Spjälsäng
* Lakan till spjälsängen
* Spjälskydd
* Madrass
Kudde, täcke,
* Mobil
* Filt
* Resesäng till mor- & farföräldrarna
* Snuttefilt
* Kissunderlägg
* Sänghimmel

Vård;
* Febertermometer
* Nagelsax
* Badbalja,
* Handdukar
* Tvättlappar
* Badcape 
* Barnolja
* Kam + borste 
* Alvedon (suppar)
* Barnsalva
* Våtservetter
* Tops 
* Bomullsrondeller
* Näsdroppar
* Idominsalva
* Zinkpasta?

Sköta;
* Papparskorg
* Skötbädd
* Speldosa 
* Skötväska
* Blöjor [pampers & libero]
* Talk / potatismjöl

Äta;
* Nappflaskor
* Hanklappar hård o mjuk
* Ersättning, välling

På väg;
* Bärsele
* Filt
* Åkpåse / Fårskin
* Regnskydd
* Myggnät 
* Reflexer
* Vagnmobil
* Solskydd till bilen


Övrigt;
* Babygym 
* Babysitter
* Nappar, napphållare
* Dreggel lappar
* Små handdukar
* Min första bok 

Leka;
* Täcke


Baskläder i stl 50 & 56;
* Kortärmadbody
* Långärmadbody
* Sparkbyxor
Tunn mössa till BB,  tunna vantar till BB
* Strumpor
* Pyjamasar
* Byxor
* Kofta
* Overoll

Till mamma;
* 2 amnings bhar
* Amningsinlägg
* Bindor
* Bystvärmare 
* Bröstpump
* Mjölkuppsamlare
* Bröstvårtsalva
* Amningskudde


Jaha, då har jag bockat av några mer saker på listan... Orkade mig hem till mamma idag så vi tog en tur upp på vinden o letade upp alla bebiskartongerna =) Det blev en reda down memorie lane =) Visserligen gjorde jag inte så mycket mer än att sitta på en stol ( ungefär vad jag har ork med nu) Men det är bra att ha små småsyskon är allt jag har att säga ;) Finns så mycket kvar efter dom! Finns ju en del saker som jag vill köpa till iaf som ett lakansätt till o lite filtar o sådant... Mamma hittade tyvärr inte regnskyddet till vagnen så det kanske vi måste fixa ett oxå.


Idag är det 9 veckor kvar tills den lilla filuren ska titta ut o jag börjat att längta väldigt mycket efter den nu, Speciellt nu när min kropp börjar att säga ifrån mer... Nu ska jag försöka gå o sova lite.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback