Känner mig som en knarkare...

Idag känner jag mig bakfull... Igår när jag var på förlossningen så fick jag en sömntablett som jag skulle ta innan jag skulle gå o sova. Tog även 2 st klådstillande tabletter för att jag skulle kunna få sova lite bättre.. kanske fick sova lite mer men jag känner mig som en knarakre idag för att jag tod det igår...

Idag när jag var där så tyckte förlossningsläkaren att jag skulle ta klådstillande 2-3 ggr/dag under ett par dagar bara för att få min klåda under kontroll... hoppas nu även på att det ska kunna lägga sig helt så jag kan bli fri ett tag iaf!!

Kommentarer
Abdullahtina säger:

Hope you enjoyed your visit.

2010-12-13 | 17:23:52
Bloggadress: http://abdullahtina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback