Lördag 14/8

God Morron på er!

För mig är det allt annat än en god morron... Har sprungit upp o kissat varanan timma hela natten o där i mellan så har jag haft sån klåda på kroppen av mitt eksem o någon ny typ som sitter på o i händerna. Jag känner mig helt död av att inte ha fått sova.

NU sitter jag här o väntar på att Bm från förlossningen ska ringa, får se vad hon säger o vad läkaren tyckte som hon skulle prata med... Antagligen så ska jag bara avvakta =/ Vi får se..


Update: Nu har jag pratat med BM o jag har fått en sömntablett till natten som jag ska åka o hämta så att jag ska kunna få sova lite och imorronbitti ska jag tillbaka o ta leverprover för att se om det kan vara det som spöker o gör att min klåda blir värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback