Mat?? Vad är det =/

Jag har lite svårt att förstå mig på min kropp just nu allså... Ena dagen är jag så hungring så det finns inget stopp på det utan jag kan äta hur mycket som helst men nu får jag knappt i mig något... R o jag var o åt mat ute tidigare idag o jag åt knappt någonting... har inga hungerkänslor alls. Tvingar i mig så att jag ska orka.

Det är jobbigt när mat blir en sån stor grej o specielt när man lever tillsammans med någon som tycker om mat så mycket som R gör. Han är hungring men inte jag o då gör det att det är svårt för mig att komma på mat o att handla sen är ännu värre.

Sitter nu här hemma ensamen för att R är o jobbar i natt. Men det blir nog tidigt i säng idag med då jag är jätte trött. Nu blir det Fejan ett tag sen får vi se vad som händer ;)

Ting, så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback