Myskväll

Igår fanns det inte så mycket ork hos mig eller Rickard men vi lyckades att ta oss o handla lite så det slutade med att vi åt tacos o myste i soffan o såg på film =) Vi såg på Clash of the Titans o den var helt okej. Tyvärr så har inte denna natt varit så mycket bätter än de andra senaste... Men jagh ar fått sova lite iaf men inte tack vare att jag lyckades hitta en bekväm ställning utan igår var jag tvungen att ta Tavegyl mot min klåda eftersom vi åt tacos... Så efter ett sammtal med förlossningen så var det okej att dubbla dosen utan att bebisen skulle ta någon skada! Så jag har varit som en klubbad säl inatt men nu har jag så ont i kroppen så det är helt sanslöst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback