Regn, regn o åter regn!

God dag på er alla!

NU har jag äntligen vaknat till liv, trött är jag men vaken. Sitter här i soffan o funderar på vad man ska hitta på en regnig dag som denna?? Ikväll är det dags för svinto att åka hem :( han har blivit en liten del av våran lilla familj här =) Inför den här veckan har jag inte så mycket planerat. SKa till BM på onsdag det är ungefär det som jag har bestämt. Jag funderar oxå på om jag skulle ta en tur till Ikea i veckan. Jag vill ju ha lila gardiner i vardasrummet nu till hösten o det jag hittade på lagerhaus var ju slut när jag skulle köpa dom :( Men så hittade jag på Ikeas hemsida att det har oxå lila så jag tänkte åka o kolla på de iaf.

Nu ska jag äta lite sen blir det att sitta i telefonkö till FK =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback