trött, orkeslös o ingen matlust...

Precis så känner jag nu. Tycker det är grymt jobbigt att inte känna någon som helst matlust alls... Trodde man skulle vara hungrig när man var gravid o man hade någon mer som tog energin. Har ju lästa att man inte har matlust i början av graviditeten o precis i slutet innan det är dags att föda. Men inte såhär dags.

Var lite dum mot mig själv idag för att jag var för raslös för att vänta på bussen så jag gick in till stan o det är inte speciellt långt men just nu är det skit långt. Har så dårlig kondition så det är helt sanslöst o var tvungen att sätta min flera gånger dels för att jag hade ont i bäckenet o sen för alla sammandrgningarna. Så jag har självplågat mig lite det har jag helt medveten om men jag hatar att inte kunna göra vad jag har gjort innan...

Väl på stan så fick jag iaf alla mina ärenden uträttade som jag hade planerat när jag gick dit. Kopierade mitt läkarintyg som jag ska skicka till FK så jag får mer sjukpenning och så har jag fixa med lite annat.

Nu ska jag gå o ta tag i en av det grejerna som jag har sagt till mig själv att jag skulle fixa idag. Återkommer lite senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback