Vattengympa

Så underbart!! Men jag är helt slut i kroppen nu efteråt men så skönt. Dock tyckte inte lilla monstret i magen om det lika mycket som jag utan det var vilda protester och ganska många sammandrgningar. Längtar redan till nästa vecka o då ska jag komma ihåg att ha bättre skor på mig som inte kräver så mycket jobb ;) Riktigt mysigt att se alla när man låg o flöt runt i vattnet med sina magar.

Nu sitter jag här o väntar på att FK ska ringa mig så jag kan få lite nya besked om hur jag ska gå til väga med min sjukskrivning den här gången. Sen ska jag se om jag kan orka mig ner till stan för att hitta ett par nya skor som inte är allt för svåra att sätta på sig själv =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback