Barnvagns funderingar

Sitter här o funderar över om vi verkligen har skaffat oss rätt vagn... Jag tycker verligen om våran emmaljua medn den är väldigt stor... Kändes helt rätt när vi köpte den men nu när vi har haft den ett tag ocg jag har tagit med den o packat den in o ut ur bilen ett antal gånge så är det inte alls smidig... Dock blev jag nog lite påverkad när det gälled val av vagn av andra...



Jag hade från början siktat in mig på en BabyTravel Amsterdam, just för att den är lite och smidig. Ända nackdelen med den är att liggdelen är ganska så lite... Men det skulle passa ganska bra till oss iaf.





Nu när jag har kollat runt lite mer så har även brio sing blirit mer i min smak eftersom den är väldigt smidig oxå... Just det här med sväng bara hjul när man går innomhus är ju väldigt bra.

Det är svårt det här...

Någon som har erfarenhet av babytravel eller brio sing?


Kommentarer
johanna säger:

saa ju att ni skulle köpa en baby travel:P men det bästa när det ska shopas osv e ju bara nån ligg sulky. det värsta är ju att det inte finns nått andrahandsvärde i vagnar så ni får ju inte ens hälften av det ni gett tillbaka:(

2010-12-26 | 22:17:23
Jojja säger:

Känner igen funderingarna. :) Hade jag valt idag hade det blivit en teutonia spirit med mjuklift, 3 stora hjul så man kan ha svängbart även på vintern. Min vagn blir perfekt till våren men just nu är den grymt tungkörd. Jag trodde knappast vi skulle få två såna här vintrar i rad när jag köpte den. :)

Av dom två du nämner hade jag valt babytravel, brio sing är väldigt bred över bakhjulen så jag tror den kan kännas lite klumpig tex i affärer, dessutom har den mindre hjul.

2010-12-26 | 22:39:26
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/
Sanna säger:

Byt .... Bt skulle jag ta. Lycka till

2010-12-27 | 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback