Fredag

Äntligen så kommer man inte på blogg.se igen, det var på tiden. Jag har försökt att blogga sen igår kväll men det har ju inte gått!

Igår så var vi o hanlade tillsammans alla tre o hade det mysigt. Vi köpte då en jätte fin plastgran som jag klädde igår kväll. Jag o Vincent  var snälla o skjusade min bror till hemvärnet för att han skulle få hämta ut sin uniform och sina grejer. Under tiden så var vi hemma hos mamma o väntade o busade med mostarna skrik o panik =) När vi väl kom hem så vaknade Vincent o panikskrek o blev inte tyst... Efter en bra stund vi bröstet så tog han det o tysnade. Sen höll det på se från kl 20 till 23. Då han somande o sen sov ända till kl 05 i morse.

Jag var hur glad som helst över att få sova så många timmar i sträck! Han åt då o sen somnade han om igen =) Nu har vi varit uppen en stund för att han är fortfarande täppt i näsan o det kvittar var jag gör för att jag få inte bort det. Har försökt att ringa BVC men det är ingen som svara så snart ska jag ringa VC.

Idag så får vi se om vi ska göra mamma o lillasyster skrik sällskap på stan eller om vi ska gå till stan innan. Tror nog att vi ska gå innan så slipper vi undan lite människor iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback