Julklappar

Blev inte så många julklappar inhandlade idag heller... Vet inte vart tiden tar vägen nu mer! Jo det vet jag ;) hihi all tid går till Vincent. Men det är han värd min lilla prins. Imorron ska vi åka till babyproffsen med vagen igen för att jag tror att det är punka på ett däck... tycker inte det är roligt alls =( märks snabbt om det inte är tillräckligt med luft i ett däck blir svårt att köra direkt.

Idag har jag iaf varit lite duktig och postat de resterande dopinbjudningarn så nu ska vi bara invänta svar från alla om de kommer eller inte. Måste börja ta tag i planeringen nu så att jag inte står där i sita minuten... Kommer i vilket fall som helst att bli många personer på hans dop.

Nu ska jag passa på o duscha när mitt lilla gos är med R =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback