1 Februari

Idag har det gått en hel månad redan på det nya året! Idag har jag gjort allt annat än att ligga på lat sidan. Gick visserligen upp vid 11 men sen ar det varit full fart hela dagen. Åkte och handlade på City gross och Maxi, sen var det hem o sortera min tvätt och stoppa in första maskinen. Sen kunde jag inte sitta still, så då bytte jag om o gav mig ut på en powerwalk och under den så passade jag på att gå o köpa min bussbiljett till västervik på onsdag =) sen var det bara att gå em o bytta tvätt. Efter det kom jag på mer saker som jag hade gkömt att hanlda så det var bara att ge sig ut igen.

Min lillebror ringde och undrade om an kunde låna min konservöppnare för att han inte hade någon =P vet jag vad han ska få ;) han passade även på att busa med Izor lite oxå. Har även hunnit med att äta lite mat också. Nu sitter jag i soffan o tar det lite lugnt innan det är dax att gå ner en sista gång o hämta upp det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback