Förlossningskliniken

Nu har jag kollat på 3 avsnitt av förlossningskliniken från USA, det är ett riktigt bra program! Efter ett tag kan jag komma på mig själv med att sitta o spänna magen för att hjälpa de som ska ha barn =P Något som e väldigt intressat med programet är att man få lära sig om väldigt många olika diagnoser som finns, och hur man åtgärdar det. Detta väcker bara tillbaka min dröm om att bli barnmorska.

Nu är det dax att börja med morgonensarbete och sen är det äntligen dax att gå hem och SOVA =D

Kommentarer
Emma säger:

Haha! Jag brukar också komma på mig själv med att spänna magen när jag ser på såna program. Kul att veta att jag inte är ensam :)

2010-02-06 | 11:16:58
Bloggadress: http://sodemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback