Planer för våren

Jag har lite små planer på att göra om här hemma hos mig. Har hittat en jäte fin säng som jag vill ha. Har även hittat en ny byrå som skulle göra sig väldigt bra här hos mig. Har tröttnat på min malm som har jag sen tidigare och jag är inte riktigt lika förtjust i ek längre som jag har varit... Dessa är planer för våren men redan nästa vecka ska jag köpa en ny spegel på Chlli som är jätte fin. Antikvit och lite krusiduller på och kommer att göra sig riktigt bra här. Jag kan inte förstå att jag har klarat mig såhär länge utan en helfigurs spegel men nu är det på  tiden att jag skaffar en! Ska även göra slag i saken och se till att skaffa mig en taklampa till både hallen och vardahsrummet vilket inte är en dag för tidigt. Har bott här i 2år och jag har fortfarande inte satt upp det.... SKANDAL, men bätter sent än aldrig. När jag ny tittar på de sakerna som jag vill ha så ser jag ett vist mönster i utseendet och färgen ;)




Jag har även pratat med min hyredvärd om att jag gärna skulle vilja ha en 2:a så jag äntligen kan få ett sovrum skulle kännas så bra att få undan sängen och kunna inreda den på ett bätter sätt än vad jag har det nu. Hoppas på att han kan ringa om 1 månad eller 2 o säga att han har en ledig 2 =D Så ni kan väl hålla tumman för mig!

Kommentarer
Emma säger:

Den där kristallkronan var riktigt fin! vart har du hittat den?

2010-02-21 | 11:31:57
Bloggadress: http://sodemm.blogg.se/
Cissi säger:

Den kommer från IKEA =) tycker den är enkel fast väldigt fin =)

2010-02-21 | 11:54:04
Bloggadress: http://ceciliase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback