Pojkvän på besök

I torsdags kväll kom Rickard till men då var jag tvungen att gå o jobba men sen på fredag morronen så fick jag gå hem o mysa med honom innan jag somande =) Igår fredag så var det bara en mys dag med varandra och igår kväll så var det dax för honom att träffa mamma och systarna och har nu fått veta att han fick godkänt ;) hihi

Han ville väldigt gärna att jag skulle följa med hem till honom idag när han åkte hem men jag är kattvakt åt min gudkatt Nova så det gick tyvärr inte.. Hade varit roligt att förla med o väcka honom imorron med frukost på sängen då han fyller år och samtigigt myst tillsamman på Alla hjärtans dag, men det kommer fler dagar för mys tillsammans med honom.

Kram på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback