Bara för att jag har tråkigt

(x) Rökt.
( ) Snusat.
( ) Drogat.
(x) Druckit så mycket att jag spytt.
( ) Stulit en bil.
( ) spottat på en polisbil
(x) Hånglat med samma kön
(x) Sovit i samma säng med samma kön.
( ) haft sex med en tjej
(x) haft sex med en kille
(x) haft sex med mer än 1 sammtidigt
(x) Varit kär.
(x) Blivit dumpad.
(x) Dumpat någon.
(x) Haft sex på offentlig plats.
(x) Haft sex senaste månaden.
( ) Snattat.
(x) Blivit påkommen av någon när jag har haft sex.
( ) Blivit arresterad.
(x) Gått på en blind date
(x) Ljugit för en vän.
(x) Skolkat.
(x) Sett någon dö.
(x) Varit utomlands.
(x) Flygit flygplan.
(x) Gått vilse.
(x) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa.
(x) Gråtit dig till sömns.
(x) Lekt tjuv och polis.
(x) Sjungit karaoke.
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(x) Busringt.
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan.
(x) Fångat en snöflinga på tungan.
(x) Dansat i regn.
(x) Skrivit till Jultomten.
(x) Fått ett sugmärke.
(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om.
(x) Blåst såpbubblor.
(x) Grillat på en strand.
(x) Åkt inlines
(x) Åkt skidor.
(x) Åkt skridskor.
( ) Åkt snowboard.
(x) Genomgått en operation.
( ) Varit förälskad i en lärare
( ) Haft sex med min lärare.
( ) Sett en del av mig själv brinna.
( ) Ätit sushi.
(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi.
(x) Gjort en snöängel.
(x) Haft ett te-party.
(x) Byggt ett sandslott.
(x) Hoppat i en vattenpöl.
(x) Hoppat i en lövhög.
(x) Somnat i skolan/på jobbet.
( ) Använt ett falskt id.
(x) Tittat på en solnedgång.
( ) varit med i en jordbävning.
( ) Rört en orm.
(x) Sovit under stjärnorna.
(x) Blivit kittlad.
(x) Blivit bestulen.
(x) Blivit missförstådd.
(x) Vunnit i en tävling.
(x) Gått mot rött.
( ) Blivit avstängd från skolan.
(x) Varit i en bilolycka.
(x) Haft kramp.
(x) Ätit ett helt glasspaket på en natt.
(x) Hatat mitt utseende.
( ) Varit vittne till ett brott.
(x) Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna.
(x) Skrivit ett kärleksbrev.
( ) Fått en önskan inslagen
( ) Haft sex med ett djur.
( ) Smakat torrfoder till ett djur.
(x) Sagt till en främling att jag älskar honom/henne.
(x) Kysst en spegel.
(x) Sjungit i duschen.
(x) Drömt att jag gift mig med någon.
(x) Slickat på en lyktstolpe på vintern.
(x) Suttit på ett tak.
(x) Skrikit så att jag inte fått luft.
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.
(x) Stannat uppe hela natten.
( ) Inte duschat på en vecka.
(x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.
(x) Klättrat i träd.
(x) Haft en koja.
(x) Blivit puttad i en pool med kläderna på.
(x) Brutit någon kroppsdel.
(x) Fångat en fjäril.
(x) Fuskat på ett prov.
(x) Glömt någons namn.
(x) Sovit naken.
(x) Tatuerat mig.
(x) Piercat mig på annat ställe än öronen
( ) Dykt djupare än trettio meter.
( ) Hoppat fallskärm

OM DIG...

1. Namn: Cecilia M J Segervall
2. Bor: Norrköping
3. Syskon: Lillebror Christofer, Lillasyster Lisa o Lillasyster Anna
4. Ålder: 22
5. Född: I Norrköping
6. Ögonfärg: Gul/gröna
7. Längd: 172 cm.
8. Skostorlek: 39/40
9. Höger eller vänsterhänt: Höger.
10. Stjärntecken: Kräfta.
11. Hårfärg: Mörkbrun med blonda o röda slingor

DAGENS...

1. Låt: We are the champions
2. Saknad: Rickard
3. Kläder: Svart penn kjol,vit skjorta, svart bälte och svarta strumpbyxor
4. Smink: Ganska så neutralt
5. Underkläder: Vit Bh o gröna trosor
6. Mat: Åt på harrys idag
7. Köp: En rosa ros till Jos
8. Göra sen: Gå hem o sova
9. Godis: Vad jag kommer över.
10. Pinsammaste: Hmm...

SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om att plocka svamp: MM, faktiskt =9 är ro givande
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler: Benen
3. Tycker du att du själv är söt/snygg: Mina ögon
4. Du ger mycket komplimanger till andra: Absolut
5. Är du nöjd med ditt förnamn: Japp inte så vanligt =)
6. Du tycker att du själv är smart: Nja...kunde vara bättre
7. Vad är det sämsta hos dig: Att jag e så godtrogen o säger jag till mycket...
8. Vad är det bästa hos dig: Att jag är omtänksam
9. Har du bra självförtroende: Ibland så, på jobbet har jag det
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn: För många
11. Du tycker om att vara med tjejer: Ja fan har många tjejkompisar.
12. Känner du dina grannar: Nej inte längre
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag: Vit Bh o gröna trosor
14. Använder du BH varje dag: Japp
15. Svär du ofta: Allt för ofta
16. Gillar du skolan: Gjorde, saknar skolan.
17. Har du någon gång skolkat: Japp på gymnasiet
18. Spelar du något instrument: Inte längre. men har spelat cello, piano, tvärflöjt
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått på: Dans, ridning, Basket, Fotboll,
20. Har du några tatueringar: Ja, ett c i nacken, kommer fler snart
21. Har du några piercningar: Ja, i tungan
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag: Många
23. Tycker du om djur: De e jätte söta

BRUKAR DU...

1. Sova: Ja ibland blir det väl.
2. Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
3. Dricka: COLA!!!!
4. Skada dig: vrika fötterna o skaffa mig mycket blåmärken
5. Klä dig i svart: Ja, väldigt ofta
6. Hata folk: inte ofta!
7. Lita på folk: Absolut
8. Skada dig med flit: Absolur inte!
9. Drömma/mardrömmar: Mm, allt för ofta
10. Gå i skolan: Nej, inte just nu
11. Gå i kyrkan: Nej inte så ofta
12. Ljuga: Nej, inte ofta...

NÄR...

1. Åt du senast: 4½h sen
2. När läste du en bok senast: oj, det var längesen
3. När köpte du något senast: Hmm...
4. Sjöng du senast: det händer lite nu som då
5. Klagade du senast: För 3 min sen!!
6. Klantade du dig senast: vet inte...

Kommentarer
Jos säger:

jaha, vilken tjej har du legat med? :s

2010-01-19 | 12:55:06
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/
cissi säger:

ingen, men jag glömde o ta bort krysset från lista som jag tog!

2010-01-20 | 22:46:19
Bloggadress: http://ceciliase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback