Tiden som gått

Vad tiden går fort när man har roligt! det stämmer så bra ;)
Nu var det bara några dagar sen sist o det har redan hunnit att hända mycket här hos mig. I lördags så var jag hemma hos jossan o firade henne. Mycket trevligt! Dock så måste Jossan vid det här laget tycka att vi är ena riktiga "Party Poppers" för att både jag , jos o emma var nyktra. Men det kommer vi att ta igen på fredag med henne =P

Söndagen blev en riktig seg dag även om jag inte drack något så var det skönt att bara ta det lugnt o sega! Sen på kvällen så kom nämligen R till mig. Han kom vid nio till mig så det blev en sen natt men väldigt rolig!

På måndagen så skulle vi upp ganska så tidigt för att jag skulle o fylla i min gamla o så skulle jag göra en ny =D

Såhär blev resultatet, mitt stjärntecken på vänster handled är riktigt nöjd även om alla tycker att det ser ut som det står 69 på in handled ;) Sen på kvällen så var jag ute o åt med mina arbetskamrater för att en av dom ska nämligen gå i pension nu. Vi var på Meze och åt o GUD VA GOTT DET VAR!!! Sen blev det att gå hem till R o mysa =)

Idag så har jag åter igen varit hos läkaren o kollat mina öron o jag har vätska bakom mina trummhinnor så nu e det nässpray o avsvällande tabletter som gäller annars så e det så att han kommer att punktera trumhinnan o sen får vätskan rinna ut av sig själv. Kanske jag dessutom kan höra lite bätter sen =P Nu på kvällen har jag varit på jobbet för lite möte för dom som jobbar natt o då fick jag reda på att jag får vara kvar till den 31/4 =D så det e jag jätte glad för!!

Nu ska jag mysa med min bebis lite innan det är dax att gå o sova =)
God natt

Kommentarer
Emma säger:

Verkligen skönt att du får vara kvar ett tag till! Och snart är det sommar så då får du säkert sommarvikariat :)

2010-01-27 | 12:05:41
Bloggadress: http://sodemm.blogg.se/
Anonym säger:

Kul med originella tatueringar, synd bara att den där inte var din idé...

2010-02-07 | 00:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback