Uppdatering

2010
har det redan hunnit att hänra mycket på.
Vi börjar med Nyår, jag gick av nyårsaftonsmórgon och gick hem o sov några timmar sen var det bara att packa o ge sig ner på stan o träffa jos innan det var dax att åka till Stockholm för att fira in det nya året. Det blev ju inte riktigt som det var tänkte men vi hade riktigt roligt iaf! kvällen bjöd på väldigt bra sällskap, lite rock band, och våg hals det är ett sjukt roligt spel! Under kvällen så fick jag i mig ganska så bra med vin så det kommer nog att dröja innan jag kommer att dricka alkohol ingen... Kan ju säga att natten blev väldigt lång o jag mådde inte alls bra...

Nyårsdagen ska vi ens inte prata om hur jag mådde o jag  trode ärligt talat inta att jag skulle kunna ta mig men, men till slut så lyckades vi med det också fast att det blev en liten olycka på vägen =P Väl hemma så gick jag o la mig nästa på en gång och sov väldigt gott.

På lördagen så åkte jag ut till maxi för att införskaffa inte grejor till min lilla kisse bebis som skulle komma till mig på måndagen 6/1. Så det blev matskålar, en fjädervipa, och en såndär spade till kattlådan. Passade då även på att ringa till R o se om han hade lust att ses. Klart han hade ;) Så på eftermidagen så åkte jag till västervik o myste med honom. Tråkigt nog var jag tvungen att åka hem på söndag kvällen igen för att jag hade en läkartid på måndag förmiddagen...

När jag väl kom till läkaren så fick jag åter igen en kur med antibiotika mot min örininflammatinon som jag har... Det jag kunde trösta mig med var att jag skulle åka o hämta min kissebebis! jag hhade bara sett honom på kort när han var nyfödd o han var ju ännu sötare nu, så jag blev jätte glad! Tyckte synd om honom när vi skulle ta tåget hem för att det var så kallt ute så det slutade med att han satt i min jacka när vi åkte tåg =) Efter det han flyttade hem till mig så har vi haft några olyckor men inget som inte går att reda upp! Det som just nu e lite jobbigt är att han e såå busig när jag kommer hem på morronen o ha jobbat, men det kommer både han o jag snart vänja oss vid ;)

Så nu sitter jag här på jobbet igen o jobbat natt 2 av 2 och det är 5h kvar att jobba, även om jag har ont i magen o öroninflammation så tycker jag att livet är väldigt bra just nu =)

det blev mycket att skriva om eftersom jag fortfarande inte har någon dator men snart kommer det upp bilder från nyår och på kissen!


Kommentarer
Jos säger:

Han kom faktiskt hem till dig måndagen 4/1 ;) tro mig, jag har stenkoll på den här veckans datum :s urk.. nu ska jag snart gå iväg och skriva min helvetes tenta igen :(

2010-01-08 | 06:55:41
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback