28 Juli

Idag har inte varit någon bra dag alls... Jag låg i sängen fram till kl 15 då vi åkte till MVC för att hämta min rullstol som jag nu äntligen har fått =) Sen passade Rickard o jag på att åka o handla lite o provköra rullstolen. Mycket bra chafför jag har iaf!! Sen  blev det sängen igen när vi kom hem... Har haft en himmla massa sammandragningar o väldigt ont i magen så det är bara att ta det lungt som gäller. Tur att jag inte är ensamen nu när jag har Svinto på besök så jag inte behöver ta alla promenader =) Rickard kommer att gå ut med honom imorron bitti när han kommer hem från jobbet.

Ikväll så har jag o svinto varit hemma hos mamma o haft film mys tillsammans med henne o tjejerna =) Vi såg på Det regnar köttbullar =) cet var faktiskt riktigt rolig. Nu ska jag försöka sova o hoppas på att min lilla kamrat ska göra det samma!

God Natt på er

Kommentarer
Sabine säger:

Men stackare! Att du ska behöva ha ont:/ En annan klagade på lite halsbränna.. Men en bebis är lätt värd alla kämpor som en graviditet innebär, 100 gånger om också:)

2010-07-29 | 00:23:11
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback