Bad i ångelsjön

Nu ikväll har mamma o jag o systrarna bus varit o badad. För mig var det årets första dopp =) När vi väl kom till sjön vi skulle bada i så blåste det dom fan, rak pålands vid så det vara bara att kliva i med bestämda steg. Det var riktigt skönt i vattnet öven om det blåste o vara ganska mycket vågor. Måste säga att det är helt underbart att bada när man har ont i kroppen o slippa o känna hur tung men är, även om jag inte har några extra kilon än ;)

När vi väl var färdig badade så skulle vi fika men vi kom fram till att det blåste för mycket så vi åkte till folkpraken ist o fikade där. Känndes lite som att komma utomland, var väldigt många olika nationaliteter där o man kan aldrig sluta o förundras över hur barn beter sig... Sen bar det av hemåt.

Nu ligger jag här i min tillfälliga säng o har minsta sster yters på besök oxå, hon ligger i extra sängen brevid mig o ska sova över här inne oxå ;) Så ikväll har lill*n o jag annat sällskap än rickard!

God Natt med er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback