Eksem är djävulens påfund!!

Blä... Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen ikväll... har riktigt mycket sammandrgningar, ont i benen/bäcket som f*n o så kliar mitt EKSEM något över jävligt ikväll!!

Jag har provat allt som jag ska prova innan jag blir upp rörd o frustrerad över att inget hjälper. Druckit vatten, smörjt in mig med alla olika salvor jag har, duschat kallt, tänkt på vad jag har ätit, osv MEN INGET hjälper ju!! Gar levt med mitt eksem hela mitt liv så jag vet att det inte hjälper att bli upprörd o frustrerad för att det gör bara saken värre men just nu känns det jävligt hopplöst!!

Det jag hoppas på är att bebisen i magen slipper att få mitt eksem för att då skulle jag lida så mycket med den stackaren.

Jag ligger här nu i ett svalt rum dessutom o försöker att bara koppla bort att det kliar...... DET GÅR JU INTE!!!!

Undrar vart man ska vända sig med frågor om sånt här när man är gravid... Ska upp o ta klådstillande tabletter nu o hoppas på att jag kanske kan få en okej natt iaf med lite sömn mellan eksemet o kissandet!!


Kommentarer
Jojja säger:

Det låter jobbigt!

Det finns väl en gynekolog ansluten till ditt MVC du kan fråga om sånt?

Du har säkert full koll men.. http://se.babycenter.com/pregnancy/antenatalhealth/physicalhealth/skinconditionexpert/

..det är ju inte ovanligt att det eksem blir värre under graviditet.

Försök fokusera på allt det underbara med att vara gravid istället! Det är det du vill minnas efteråt.. :)

Kram!

2010-07-15 | 13:14:13
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback