Gårdagen

Igår så gjorde jag inte så mycket. Var en sväng på stan o köpte det första bebis kläderna =) kunde inte låta bli. De är det första som jag köper o det kommer nog att dröja ett tag innan jag ska köpa mer.  Har funderat på om jag skulle ta en tur till Ullared för att inhandla lite mer bebis saker. Vet att det har bra grejer där.



Igår var jag även på bio med Jos =D shit vad bra filmen var!! O vad mycket ögongodis det var i den här filmen ;) ojojoj men riktigt bra kan inte förstå varför den inte har fått några bra omdömen =S Finns en stor fråga som väcktes under filmen men vi får se om jag o jos kan lyckas hitta svaret på den själva ;) haha

Nu har jag suttit ute på balkonget ett tag o solat lite men det blir så varmt att sitta där så man får göra det i omgångar. Jag är sugen på att gå o bada dels för att det är varmt men sen oxå för att jag ska kunna slappna av i vattnet o inte känna värken i bäckenet o benen. Ska fixa det sista inför imorron så att jag har allt. Se fram emot att träffa alla imorron ska bli riktigt roligt =D

Nej, nu blir det solen en stund till! Hej så länge

Kommentarer
Jos säger:

Du måste ju visa din Mamma Överlevnads-bok! :)

2010-07-02 | 11:39:55
Jojja säger:

Oj, köpte du första först nu?? Varför vänta längre med att handla? Det är ju en hel del som behövs och magen blir knappast lättare att shoppa med så jag handlar på mig det jag hittar och gillar redan nu. Sen känns det skönt att inte behöva stresshoppa massor bara för det behövs, och lägga alla pengar på det sista månaden, så jag sprider ut det lite lagom istället. :)

Ha det bra! Kram!

2010-07-02 | 11:48:06
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback