Grillkväll =)


Igår var det äntligen dags för min grillkväll som jaghar planerat så länge nu =) Dock så ländes det väldigt tråkigt eftersom min eftremiddag gick åt till att vara på sjukhuset... Men jag kände ändå att jag ville ha en bra kväll så jag såg till att alla andra fick hjälpa mig o bära =P Det som var tråkigt var att Rickard jobbar lång helg så han kunde bara vara med en kort stund men jag såg till att han oxå fick lite grillat idag när han vaknade =) Kvällen var jätte trevlig o det var så roligt att träffa alla igen. Så nu hoppas jag på att kunna träffa dom lite mer! De andra fortsatte vidare från mig igår till ett poolparty o jag gick o däckade i sängen för att jag var så trött o hade ont i magen. Sen var det bara vänta på att Eve skulle höra av sig o komma hem o sova, det tog ända till kl 04 innan hon kom hem. Känns som en evighet sen jag var uppe så länge o orkade med att festa... Känns som jag har håller på att gå igenom en ganska stor förändring.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback