Grillning 6/7-10



Såhär bra blev mina grillspett som jag gjorde idag när vi grillade! De blev riktigt goda är supernöjd. Var trevligt att vara med rickards kompisar lite mer. Nu ligger jag i soffan o har väldiga sammandragninga o tycker att livet är allmänt jobbigt... Ska snart ta mig upp härifrån o ska packa lite inför de kommande dagarna när vi inte ska få bo hemma. Jag ska bo hos mamma o Rickard ska ner till västervik o packa o städa i hans lägenhet så att vi snart bara ska ha ett boende =) När jag är hos mamma ska jag även passa på att ta mig upp på vinden o se om jag kan hitta fram bebiskartongerna som hon har o se om det finns något som vi kan ha andvändning för! ( Vilket jag tror är ganska mycket i dom kartongerna) Tur att man har en mamma som sparar på mycket.

Nu ska jag göra ett sista ryck innan det är dags för sängen!


God Natt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback