Mys eftermiddag =)

Idag har vi varit hos barnmorkan o allt såg bra ut. Har fortfarande inte gått upp något så jag hoppas på att det håller sig så till nästa gång oxå! Måste bara äta lite järn nu så att jag inte få lågt hb o blir trött av det. Fick även en läkartid tills på torsadg med tanke på hur jag mår o framtiden ska gå.

Sen åkte jag o älsklingen till Crownwell House o åt god mat. Jag åt grillspett med tztsiki o pommes =D smakade jätte gott. Nu har jag stoppat in en maskin tvätt till. Måste ju tvätta undan nu när vi inte ska få bo i lgh på några dagar när det ska ozonbehandla rökrummet. Hoppas på att den behandlingen tar så att det kan bli bra där inne så att vi kan börja med att fixa till där inne.

Ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback