Semester hos mamma

Nu sitter jag hemma hos mamma där jag ska bo i några dagar när vi får våran lgh ozonbehandlad för röklukten... Känns inte så rooligt att montera upp en spjälsäng eller att köpa några mer saker till bebisen o förvara dom där inne. SÅ jag hoppas verkligen att det kommer o hjälpa, det får vi veta på fredag kväll när vi får komma hem igen. Då får jag oxå se hur mina blommor mår som jag har ute på balkongen om det har överlevt eller inte.

Imorron är det dags att gå till läkaren igen o prata om min jobb situation o hur den ska se ut i framtiden tills det att bebisen kommer. Jag vill ju gärna jobba men när jag inte orkar göra små saker hemma o en kortare tur att handla så vet jag inte hur ett pass på 10h kommer att göra med min kropp..

ska nu bara sitta här i soffan o ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback