Shoppingdag ;)

Igår hade jag inga planer på vad jag skulle göra så satt här i soffan o funderade. Sen pratade jag med mamma som inte heller hade så stora planer så då bestämde vi oss för en helt oplanerad dag i linköping =) Vi började med att titta runt i innerstan o sen bar det av ut till Ikanohuset o Ikea =D Hittade 2 jätte fina pyjamasar till bebisen som jag passade på att köpa o 2 par urgulliga strumpor som oxå fick följa med hem. Hittade en tröja till mig på rean som jag kan ha hela tiden tills det är dags för den lilla att komma ut =P

HItta världens snyggaste stövlar på bianco som jag är bra sugen på!! för en gång skulle så var det inte för stora i skafftet så därför är jag extra sugen på att köpa dom, vi får se vad som händer.




På ikea så var jag i första hand för att köpa madrass till spjälsängen men som alltid så kommer man hem med mer saker ;) Blev en lampa, mattor till sovrumet, en sallads skål o lite annat smått o gott. Igår var även första gången jag provade på att åka rullstol o det var helt underbart. Så på måndag så ska jag ringa sjukgymnasten o be om en egen så att jag inte behöver ntrötta ut mig själv mer än nödvändigt.

Sitter o funderar på vad jag ska hitta på idag... Rickard ligger ju o sover han har ju jobbat natt o ska jobba i kväll igen så han sover hela dagen. Vi får ses vad jag hittar på.

Kommentarer
Jos säger:

Du skulle ju ringa sjukgymnasten den här veckan så du hann få rullstolen till kolmården på söndag?!?!?!?! :(

2010-07-24 | 11:27:01
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/
Jos säger:

Vad dåligt... Man tycker ju att de får se till att alltid ha 1 sg på plats iaf... Folk har ju planer på att åka till kolmården ju! :p

2010-07-24 | 12:11:29
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback